OM KLUBBEN

IK La Gamba Dart bildades 1980.

Säsongen 2021/22 deltog vi med tre lag i öppna serien, ett i division 2 och två i division 3. Samtliga tre lag i 4-manna-serier.

Säsongen, 2022/23, hade vi två 4-mannalag i division 3 öppna serien, ett lag i damserien som även deltog i Riksserien samt ett mixed-lag.

Säsongen, 2023/24, hade vi ett 4-mannalag i division 2 öppna serien, ett lag i division 3 öppna serien, ett lag i damserien som även deltog i Riksserien samt ett mixed-lag.

Tyvärr gjorde La Gamba en stor förlust när Erik "Slipgrip" Vennevold gick bort tidigt under år 2021. Han hade åtagit sig så mycket och klubbens styrelse har försökt att återskapa vitala delar av Eriks digitala livsverk.

Vår främsta kanal för kommunikation med dartspelare och andra intresserade inom och utanför klubben är klubbens Facebook-grupp(er). Sök på La Gamba dart!

Från och med augusti 2022 heter vår hemmaplan Hagsätra Restaurang & Bar.
"Gamla" Trevi har fått nya ägare.
Länk till restaurangens hemsida: https://www.hagsatrabar.se/

Styrelsen för La Gamba dart, vald på årsmötet lördag 3 juni 2023.

Benny Bresciani, ordförande vald på ett år
Tanja Veintie (sitter kvar som kassör vald på två år 2022)
Martin Thybelius, sekreterare vald på två år
Robert Lindberg, suppleant och vald till vice ordförande vald på ett år (avsagt sig p g a slutat som aktiv i klubben)
Linda Everheim och Teodor Olsson, suppleanter valda på ett år

Tävlingskommittén består säsongen 2023-24 av Christer Lindblad, Mina Bredberg, Lotta Gullack, Teodor Olsson.

Webansvariga är Matte Eklund, Robert Lindberg och Benny Bresciani. Matte är även vald till revisor för det kommande verksamhetsåret.

Valberedning inför 2024 är Angelica Klaman och Robert Klaman.

La Gambas kontonummer
8327-9 904 147 974-3 Swedbank
Vissa banker kräver att man tar bort första 9:an bakom clearingnumret. Sålunda: 8327-904 147 974-3.

Avgift för aktiv medlem är 300 kronor. Beslutat på årsmötet 2023.
För passiv stödmedlem är avgiften 120 kronor.

Klubbens e-mailadress: lagambadart80@outlook.com.

Föreningens organisationsnummer är 802438-4805.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång